Pakrovimo duobė

Kad sumažintume aukščio skirtumus tarp gatvės lygio ir sunkvežimio grindų, yra du keliai:
- Pakelti rampos grindis iki sunkvežimio grindų lygio.
- Sukurti žemėjančią važiuojamąją dalį prie rampos.
Norėdami sužinoti Kaip įrengti pakrovimo platformą parsisiųskite mūsų brošiūrą:
Pastarosios įrengimas gali būti netinkamas dėl dirvožemio būklės ar požeminio vandens lygio. Taip pat, staigus nuolydis, kai sunkvežimis atsiduria ne horizontalioje padėtyje per pakrovimo/iškrovimo operacijas, gali sukelti sekančias problemas:
- kroviniai ant ratukų gali išriedėti, kai sunkvežimio durys atidaromos;
- vidiniai transportavimo prietaisai patiria padidintą spaudimą;
- lietaus vanduo gali subėgti nuo sunkvežimio stogo į pastato vidų;
- rampos atmušėjai gali būti stipriai prispaudžiami;
- gali būti pažeisti pakeliami vartai ar pastatas.

Tiesi juosta
Priklausomai nuo kiemo, kad išspręsti nuolydžio problemas, reikėtų įrengti plokščią 16-18 metrų ilgio juostą nuo šlaito pradžios tiesiai priešais doką. Lietaus vandens pašalinimui yra būtinas drenažo kanalas. Tokioje situacijoje sunkvežimis prisiparkuoja tiesiai ir pakrovimas/iškrovimas vyksta sklandžiai ir paprastai.
GERA PAKROVIMO DUOBĖ YRA TIESI IR TURI NE DIDESNĮ NUOLYDĮ NEI 10%

Aukščio skirtumas tarp tiesios juostos ir kelio turėtų būti sumažintas iki maksimalaus galimo 10% nuolydžio. Jei šis nuolydis yra didesnis nei 10%, gali kilti problemų įvažiuojantiems ir išvažiuojantiems sunkvežimiams. Ekstremaliomis aplinkybėmis sunkvežimio kabina net gali atsitrenkti į savo priekabą.