Pakrovimo platforma

Kadangi sunkvežimiai yra įvairūs ir skiriasi modeliai bei išmatavimai, reikia numatyti, kad prie to paties pastato parkuosis skirtingų aukščių transporto priemonės. Specialūs sunkvežimiai, tokie kaip šaldytuvai, net jei jie pagaminti ant standartinio rėmo, bus aukštesni dėl grindų izoliacijos. Kad nustatytume sunkvežimių grindų aukščio vidurkį, turime paskaičiuoti žemiausio pakrauto sunkvežimio ir aukščiausio iškrauto sunkvežimio aukščius. Be to, skaičiuojant vidutinį grindų aukštį, rekomenduojama nepaisyti atsitiktinių transporto priemonių su ypač žemomis ar aukštomis grindimis. Planuojant vadovaukitės santykiu 80:20.

Lifto anga

Ne visada galima tiksliai nuspėti, kokios rūšies transporto priemonės parkuosis. Bet kuriuo atveju, dažniausiai platformos aukštis yra 1250 mm, kuris tinka vidutiniam sandėliui ar sunkvežimių parkui.

Sunkvežimiams su hidrauliniais liftais reikalinga erdvė po platforma. Liftas nuleidžiamas po rampos apačia į šią erdvę, paliekant laisvą priėjimą prie rampos. Erdvė gali būti užsandarinta PVC uždanga, taip apsaugant nuo dulkių ir šiukšlių patekimo į jos vidų. Ši PVC uždanga išsilenkia, kai transporto priemonė važiuoja atbuline eiga.

Atstumai

Atstumai tarp prisiparkavusių transporto priemonių turi būti pakankamai dideli, kad laisvai atsidarytų / užsidarytų transporto priemonių durys.

Standartiškai mažiausias atstumas tarp pakrovimo rampų centrų turi būti 3700 mm; tačiau aptarnaujant plačius sunkvežimius su atidaromomis durimis, jis turi būti padidintas iki apytiksliai 4000 mm. Sunkvežimiams-šaldytuvams ir šaldikliams taikomi skirtingi dydžiai. Daugumai šaldytuvų/šaldiklių reikalingas atstumas yra 4200-4400 mm. Rekomenduojamas atstumas tarp sunkvežimio ir pakrovimo duobės krašto yra 1500 mm.

Uždarų patalpų rampa

Tokiu atveju sunkvežimis pakrovimui ar iškrovimui parkuojasi pastato viduje arba įrengtoje po pastoge vietoje. Šios konstrukcijos kaštai yra labai dideli, be to, yra apribota erdvė ir reikalinga įrengti ventiliacinę sistemą. Kaip ten bebūtų, šis būdas suteikia apsaugą prekėms ir personalui.

Dokiniai nameliai

Dokinis namelis, suprojektuotas taip, kad apjungtų rampą ir sandarinimo rankovę. Tai puikus sprendimas tokiose vietose, kur negalima įrengti duobės, pavyzdžiui jau egzistuojančioje betono pakyloje. Iškirsti duobę betono grindyse yra dažniausiai brangus ir nepatogus darbas. Tuo tarpu dokinį namelį galima patalpinti priešais pastato fasadą ir, jei nereikalinga, po kelių metų paprasčiausiai pašalinti. Šaldomoms patalpoms naudojant dokinius namelius gali prireikti specialių sprendimų. Kad sukurtume papildomai izoliuotą konstrukciją, geriausiai būtų priešais fasadą patalpinti vientisą pakrovimo / iškrovimo namelį.

Dokinis namelis gali būti pastatytas su rėmu iš plieno arba betono. Viršutinis sluoksnis, sudarytas iš karštai cinkuotų profilių, gali būti padengtas neizoliuotomis plokštėmis arba izoliuotomis panelėmis. Dokinio namelio dydis priklausys nuo pasirinktų sandarinimo rankovės ir rampos modelių.

Neišsikišusi iš pastato rampa

Šioje situacijoje sukvežimis prisiparkuoja prie pat pastato sienos. Sandarinimo rankovė užtikrina sandarumą tarp sunkvežimio ir pastato.

Tai dažniausiai pasitaikantis montavimo būdas, kai vartai nusileidžia ant rampos priekio. Atskirais atvejais, pavyzdžiui žemų temperatūrų patalpoms, sandarumas reikalauja papildomo dėmesio.

Vartai rampos priekyje

Rampa įrengiama už vartų taip: vartai montuojami specialiai pritaikytoje erdvėje ir, uždarant patalpas, nuleidžiami rampos priekyje. Jei reikalingas patekimas į erdvę po rampa, vartai gali būti nuleidžiami ant tarpinių grindų.

Kadangi tokiu atveju atsirastų didesnis atstumas tarp rampos ir sunkvežimio, rampoje turi būti įmontuota teleskopinė lūpa. Ši prisitaikanti ištraukiama lūpa be problemų sujungs pastatą su transporto priemone.

Išdėstymo metodas „Pjūklo dantys“

Situacijose, kuomet turite mažai vietos manevravimui, geriausias sprendimas būtų pakrovimo vietų išdėstymas metodu „Pjūklo dantys“. Priklausomai nuo rampos kampo su pastatu pasirinkimo padidės manevravimo plotas. Privažiavimo prie pastato keliai turi būti suprojektuoti pagal rampos kampą taip, kad būtų lengva privažiuoti/išvažiuoti.

Rampos išrikiuojamos išvažiavimo kryptimis, todėl sunkvežimiams reikia mažiau vietos manevravimui. Tačiau toks rampų išdėstymas reikalauja papildomos pastato erdvės ir sumažėja naudingos vietos tarp rampų.

ĮVAIRIŲ AUKŠČIŲ IR MATMENŲ TRANSPORTO PRIEMONĖS